Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Den frågan är väll nästan omöjlig att svara på. Om vi tycker den är kul har väll ingen som helst betydelse. Prova spelet själv och se ifall du vill ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Köp det, men om du vill ha EXTRA roligt köp Diablo II: Lord Of Destruktion ... du måste ha Diablo II för att kunna spela Diablo II: LOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag har det spelet de är skit kul jag har en amazon eller hur det stavas :oops: . den är på lvl15 och jag är i act 2 :mrgreen: lol lvl 15 jag har en pala på lvl 82 o har varvart det på hell LOL JAG HAR EN AMAZON PÅ LEVEL 99 OCH "ODÖDLIG" !! :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men va svårt ladda ner en trainer och sätt in alla sker du vill ha vilken level du vill ha och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Det e svårt att fatta lite grejer i början typ vad, TP, PP, WP m.m Jag vet inte änns vad det betyder men vad det står för TP = Nån teleporter grej :unsure: PP = Party please WP = Way Point :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (Atilla @ 01/02-2004 21:56:49) jag har det spelet de är skit kul jag har en amazon eller hur det stavas :oops: . den är på lvl15 och jag är i act 2 :mrgreen: lol lvl 15 jag har en pala på lvl 82 o har varvart det på hell LOL JAG HAR EN AMAZON PÅ LEVEL 99 OCH "ODÖDLIG" !! :D :D :D hahaha... OPEN... om den är odödlig... hahaha... OPEN... om den är odödlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vadå odödlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 MAN KAN INTE DÖDA DEN! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag menar hur den blev det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja det är värt att köpa men du bör köpa expension packet också då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Den är fuskad den som är i lvl 99 och är odödlig jag har en gubbe på battle.net blizards servar och där går det inte och fuska för där är gubben på serven där har jag en gubbe på lvl 65 på act 3 hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 E dialbo 2 värt att köpa?? Absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.