Hoppa till innehåll

Pokemon Emerald

yoZhi

Rekommendera inlägg

På emerald, när man har fått pokenav, hur ska man då ta sig till dewford för att lämna ett brev borgmästaren har gett en?

Jag vet att emerald inte har kommit ut i Sverige än, men jag har d på min dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På emerald, när man har fått pokenav, hur ska man då ta sig till dewford för att lämna ett brev borgmästaren har gett en?

Jag vet att emerald inte har kommit ut i Sverige än, men jag har d på min dator.

ok du ska gå till en brygga för du hjälpte en kille i en gråtta med hans "pekko" wingul så du ska till baka till innan skogen !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

här är en mer exact förklaring:

först: starta vid grott-ingången där du räddade Wingullen Peeko.

Andra: gå sedan igenom Rustbord City ner till " Mr.Briney's house"

Trejde: prata med honom. Han tar dig till "Dewford town"

Fjärde: du följer vägen norr ut och sedan går du in i grottan, prata med första personen du möter så får du Hm:en "flash".

Femte: klara Dewford-gymmet

Sjätte: gå till baka till grottan och använd Flash på nästa våning

sjunde: börja med att gå norr tills du möter en vägg gå senÖster tills du möter en annan väg, gå sedan söder och du hittar ännu en trappa, gå ner igenom den och så vidare

Åttånde: Norr tills du möter en vägg. gå Väster hela väggen tills du kommer till en trappa gå upp för trappan. Gå öster, du hittar nästa trappa.

Nionde: gå rakt mot Väster, du hittar den sista trappan.

Tionde: gå väster tills du kommer till en vägg (såklart :lol: ) sen går du bara norrut tills du kommer till en dörr, gå igenom den och du Hittar Steven.

... skrev jag det där? :blink:

min bästa förklaring någonsin.

Har alla kartor så jag kan vägarna igenom alla grottor, förutom "the Land caves" :kung:

Mer frågor? lämna ett medelande till mig då.

- Kramar Jirachi_ girl

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Beldur

Sluta spamma!Jag är snäll så jag skriker inte på dig,tur för dig du!

Jepp, vi Veteraner eller "Grevar" på pkmn forumet hatar spam.

Saknat mig?

Jirachi_ girl:Snygg förklaring!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...