basse88 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 tja alla ja är en 14 årig kille som undrar. ja har varit bästis med en kille sen vi var 4 men nu vet ja inte riktigt om vi e bästisar längre :( hur kan man få reda på om man fortfarande är bästis /ja törs inte fråga för han karnse säger nej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 men hallå du är 14 år om jag var 8 skulle jag ändå vågat fråga men då kanske på ett skämtit sätt, men nu är jag 13 och skulle våga ändå, så sluta släpa bröstkorgen på marken och lyft upp den och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basse88 Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 ok :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Man brukar inte ha en "bästis" utan en stor hög med kompisar. Den kompis man brukade vara mest med när man var liten kallade man "bästis". Det jag vill säga är att han är ju din kompis även om ni kanske inte umgås lika mycket som när ni var små? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Han måste ju känna sig dum om han säger nej.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.