Bismarck Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) Hur ska man göra för att få Carpe Retractum? Redigerat 30 Juni 2005 av Bismarck
Tidus26 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 För att döda hinky punkarna så ska du först använda lumus magin mot dem så dem blir synliga och sen kasta filipendo mot dem. Gör bara Carpe retraktum uppdraget dag 5 så får du Carpe retraktum
Potter_diggaren Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 För att döda hinky punkarna så ska du först använda lumus magin mot dem så dem blir synliga och sen kasta filipendo mot dem. Gör bara Carpe retraktum uppdraget dag 5 så får du Carpe retraktum mm...fast om du ska få carpe retractum för första gången kan det vara svårt. t.ex doxyerna, de trasiga broarna och hinkypunkarna kan vara ganska svåra.
Tidus26 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 ja det kan vara svårt men tillslut klarar man av det och tycker att det e lätt. Nu tycker jag hela spelet är enkelt när jag redan klarat det en gång
Amaeli Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 Håller med det är massor av klurigheter i spelet men när man gjort dom engång undrar man varför man inte kom på det innan :D
Bismarck Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Jag har klarat hela spelet ida så.... tack ändå!
Rekommendera inlägg