Gäst data-typen Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Har nån spelat dessa spel? cirimison room(stavning), viridian room(stavning) och blue chamber (stavning)? :rolleyes: Om ni har spelat så har jag några frågor :) Skriv gärna vad ni tycker om spelen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 adressen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag har glömt dom. man kan ju googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 http://www.fasco-csc.com/works/viridian/index_e.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 det är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Klarat Blue Chamber och Crimson Room. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 bra! i crimson room har jag läst en guid till och i den står det hur man får fram kassa-skåpet. det står när man tittar på filmen så ser man en människa det står att man ska klicka på det ställe var människan börjar peka. men filmen tar aldrig slut. och hur ser det ut när den pekar? visa helst en screenshot :huh: i blue chamber får jag aldrig nån nyckel när jag skickar sedeln jag bara får den tillbaka och jag har ringt 4357*63 många gånger och det har hörts "ok". jag har okså ritat på sedeln. vad har jag gjot för fel? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) Crimson Room: I Filmen är det en snubbe som pekar på ett ställe så kommer det fram en liten stjärn-grej som du ska klicka på när filmen är slut. Om den inte tar slut är nåt fel... (Tar en screenie just nu...klar!) Blue Chamber är den lättaste :P När du har allt så ska du kladda "Help Me" på pappret. skicka iväg den sen när du får tillbaka den så är det en skalle på den(som symboliserar *) ring nummret och när du hör "Ok!" skicka iväg sedeln så ska du få tillbaka en nyckel. Redigerat 29 Juni 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 nu vet jag vad jag gjorde för fel i blue chamber jag ringde fel nummer! :visslar: i cirmson room kanske jag inte har väntat tills den tar slut jag såg ochså den där stjärnan på en screenshot i guiden kan du säga hur lång filmen är ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Vänta bara till den är över. 30 sekunder eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) jag har klarat båda nu det är bara viridian room kvar EDIT nu har jag klarat alla Redigerat 30 Juni 2005 av data-typen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.