Gäst data-typen Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Jag har prövat nästan alla fusk til pokemon red. jag har gjort exat rätt men dom fukar aldrig! VAD SKA JAG GÖRA????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: iget av dom funkar är fuskena riktga ens :angry: p.s. om ni aldrig har sett mej här på fuska.se är det bara nu att jag skriver för första gången i gameboy-forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 enda fusk som jag kan är ju missigno-fusket och det funkar för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Ja, men det är ett virus så ej rekomenderat att prova... enda fusk som jag kan är ju missigno-fusket och det funkar för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Var kom du ifrån, Serpent?:P Det är en bugg inte Virus som många som övernattat i grottor kallar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Sorry om jag skrev lite dåligt. Men jag menar att man kan få VIRUS i sitt spel om man fångar Missingno. Var kom du ifrån, Serpent?:P Det är en bugg inte Virus som många som övernattat i grottor kallar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Fel igen! Nej spelet bara knasar sig jättemycket inget virus här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 hela sparfilen kan raderas om man gör missingno fusket jag gör det fusket iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Man KAN få Virus om man fångar Missingno. Back To Topic. Fel igen! Nej spelet bara knasar sig jättemycket inget virus här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Jag har prövat nästan alla fusk til pokemon red. jag har gjort exat rätt men dom fukar aldrig! VAD SKA JAG GÖRA????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: iget av dom funkar är fuskena riktga ens :angry: p.s. om ni aldrig har sett mej här på fuska.se är det bara nu att jag skriver för första gången i gameboy-forumet du kan ju göra mew fusket ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Man kan INTE alls få virus av det. Omöjligt. http://www.trsrockin.com/tales.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jaha men jag tror endå inte att det finns nåt fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 jaha men jag tror endå inte att det finns nåt fusk Mewfusket fungerar garanterat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg