Gäst Wish_Maker Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 ja asså till och med jag ser genom dimman! och jag är blind, men kom igen det måste vara nått fel på ditt gameboy om du inte vars du är under dimman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Min kompis har sitt ruby på datorn då är det också dimmigt!Och han säger att det är som eldgymmet!Har du ditt pokemon spel på datorn Snowscar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 eehh?? Hur fick du gameboy spelet in i datorn? Laddade du ner från en sida eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Skulle tro det. Det finns vissa sidor som man kan ladda hem Pokémonspel till datorn. eehh?? Hur fick du gameboy spelet in i datorn? Laddade du ner från en sida eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 nej han använde väl dc++ eller nåt. (ett program som man kan ladda ner saker på) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Shit vad sjukt! Du kanske borde maila nintendo elr nåt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Samma fråga som i ämnesbeskrivningen: Hur ser man under vatten? :unsure: det är lätt att se igenom en sak till i den grottan finns det också hm 7 waterfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Kan det ha nått med contrasten att göra?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Contrasten?Vad är det för nåt?Menar du Contesten eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Samma fråga som i ämnesbeskrivningen: Hur ser man under vatten? :unsure: Ser du ett svart fyrkant kamn du anvenda dive der. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Sry..har ruby inte shapphire... Men har man inte nån pokemon som kan tabort dimman då? flash..nått?.... Aja du får väll fråga nån sapphire lirare vadå nästan samma dom har samma bara att man inte fångar grodon på sapphire. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Contrasten?Vad är det för nåt?Menar du Contesten eller? Han menar det som finns på gameboy pocket som man kan ställa in så det blir ljusare och mörkare, men jag tror inte det är det för att han sa ju att det var "dimma". Det har ju ingenting att göra med kontrast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg