Eddiebus Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Hur får man cut på safir och vad ska man göra sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Hur får man cut på safir och vad ska man göra sen. gå till huset: cutter house nära poke martet i rustbord city... sen ska du klara gym ledaren, gå sedan vidare till verdanuft grottan.... resten klarar du nog själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Ställ frågan i pokémon forumet nästa gång :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Ber en mode flytta tråden. Ställ frågan i pokémon forumet nästa gång :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 nej! den ska låsas! den är slut! Han fick svaret! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddiebus Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 nej för läs jag skrev vad ska jag göra sen skrev jag ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) Sen ska du hjälpa Mr. Briney att hitta hans Wingull. Redigerat 2 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg