coola Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 kan nån fusk till de?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terminator Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Har kollat på alla spel fusk hemsidor jag känner till och hittar inte ett enda så tror inte det finns nåt fusk till det.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coola Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 okej men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Klart de finns fusk polar'n http://www.gamewinners.com/playstation2/Sp...heDragonfly.htm, ta bort "," i slute så funkar de ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Inte visste jag att det fanns så många fusk som det verkar troligt att dom funkar. Tack, Rockstar. Ett annat fusk som jag sett är det här om att man vid Moneybags på Dragon Dojo ska prata med honom igen så att han låser upp fler plattformar och sen ramla ner vid sidan på nåt ställe. Är det nån som har fått det att lyckas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lisalutt Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag undrar hur man får den sista dragonflien på den första banan Dragon Dojo eller vad den nu heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg