toi Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Vet nån någon sida man kan ladda ner botar till sin dedicated server? Jag har hittat en sorts bot men dem kan inte köpa nånting när man kör med dem. PLZ Hjälp mej med detta!!! //Johan "L3g3nd4ry to!" [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 om du har ZBOT så kan man skriva typ bot_allow_m4a1 lr nått sånnt så köper dom bara m4a1 / colten :P men det e bara med ZBOT sen finns det podbot med men dom vet jag ingenting om :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Ok?? Zbot lalala ? Man förstod ju jätte mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 mm "jätte" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toi Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 jag har hittat en som funkade den hette realbot. Men jag vill ha PODbot på dedicated servern me!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg