Eddiebus Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) Varenda gong jag får napp på fiske spöt simmarden i väg varför. Redigerat 30 Juni 2005 av Eddiebus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Har du försökt att dra upp den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Vilket spel? På Ruby/Sapphire är det lite svårare att fånga Pokémon när man fiskar, det kommer upp "Oh, a bite" (typ) många gånger, och varje gång det kommer upp så så ska du trycka på A-kanppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 och på FR/LG ska man bara vänte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) På mitt Ruby så tycker jag det är skitlätt att få upp en fisk! Men jag får aldrig upp nån Feebas! <_< Så jag har fuskat mig till en MILOTIC! ^_^ Redigerat 2 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ja vet man hur man gör så är det no problem. Själv så har jag inga problem me de. :) På mitt Ruby så tycker jag det är skitlätt att få upp en fisk! Men jag får aldrig upp nån Wishcash! <_< Så jag har fuskat mig till en MILOTIC! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag får bara upp massor av Wailmer hela tiden det är lite långtråkigt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg