Eddiebus Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) Varenda gong jag får napp på fiske spöt simmarden i väg varför. Redigerat 30 Juni 2005 av Eddiebus
Serpent Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 Vilket spel? På Ruby/Sapphire är det lite svårare att fånga Pokémon när man fiskar, det kommer upp "Oh, a bite" (typ) många gånger, och varje gång det kommer upp så så ska du trycka på A-kanppen.
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) På mitt Ruby så tycker jag det är skitlätt att få upp en fisk! Men jag får aldrig upp nån Feebas! <_< Så jag har fuskat mig till en MILOTIC! ^_^ Redigerat 2 Juli 2005 av Dark Elite
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 Ja vet man hur man gör så är det no problem. Själv så har jag inga problem me de. :) På mitt Ruby så tycker jag det är skitlätt att få upp en fisk! Men jag får aldrig upp nån Wishcash! <_< Så jag har fuskat mig till en MILOTIC! ^_^
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 Jag får bara upp massor av Wailmer hela tiden det är lite långtråkigt nu.
Rekommendera inlägg