ELF Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 Jaa, alla dessa grafikkort <_< Jag har länge letat efter en bra med ändo billig dator. Jag får reklam från dell och hittar hela tiden datorer som verkar vara bra, men det har alltid varit något som har varit dåligt eller så har det blivit för dyrt. Nu har jag hittat den här datorn Dell dator Där man väljer grafikkort står det att det är integrerat ett Intel® Graphics Media Accelerator grafikkort. Men det står inte exakt vad det är för något grafikkort. Jag undrar om det finns någon som vet vad det är för grafikkort man får till den datorn? Citera
Simpsons Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 Integrerat grafikkort har jag haft på en dell dator.. det är dåligt.. okej det kanske finns bra. Men dom är ej lika bra som vanliga. Integrerat grafikkort är nämligen inbyggt på moderkortet så att det är mer komplicerat att uppgradera sig... det är bättre att köpa en dator med vanligt grafikkort :D Citera
ELF Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2005 OK. Tackar för svaret. Då är nog dataprince mycket bättre en det här skit företaget DELL... De bara lurar kunder hela tiden. Citera
Simpsons Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 Nej då, Dell är bra! Men det är bara att titta efter riktigt vad som sitter i plåtburkarna innan man köper... man kan få tag i en riktigt bra dator ifrån derll bara man kollar efter i specifikationer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.