Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Varför e det så många som INTE ska köpa Nattliv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag ska köpa The Sims Nattliv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikaf Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Jag har en massa andra prylar att lägga mina pengar på.. the sims nattliv ska jag köpa senare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 De e en uppföljare till Sims 2 Fel, det är en expansion till The Sims 2. Kommer det en uppföljare så kommer den antagligen heta The Sims 3. Och för att hålla oss till ämnet, jag kommer antagligen köpa det. Behöver något nytt i TS2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Nån här som har Sims Vacation? Iså fall kan du höra av dig me ett mess till mig Tack p.f. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag vill inte ha sims nattliv möjligen senare när priset är lägre för i början kostar det mycket för mycket tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lixa Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Jag ska lugnt köpare! Jag har the sims 2 och the sims 2 studentliv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kafrime Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 SKa någon köpa THE SIMS 2 NATTLIV ja ja ska absolut köpa sism 2 nattliv! :cool: :D :visslar: :) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Jag ska inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shettisen Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Jag ska absolut köpa The Sims 2 Nattliv! Om jag inte får det när jag fyller år, förstås. Jag har både The Sims 2 och Studentliv :student:. De är jätteroliga! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 De e en uppföljare till Sims 2 Jag skulle tro att han menar Expansion... Alla:Nej, jag köper nästa istället.. Just nu har jag gjort upp en budget... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Ska nog köpa det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg