Eldir Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) jag ahr pusslat ihop ett pussel grej men det hände inget ochsedan vart e de andra? Redigerat 1 Juli 2005 av Eldir
Eldir Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) sry för den där ämnet men min data cpa så jag trode att det inte gick :( väldigt ledsen för dt :( Redigerat 1 Juli 2005 av Eldir
FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Vadå sry för det här ämnet, behöver du itne hjälp mer eller? Iaf, när du har klarat pusslet rätt ramlar du ner till Union Cave, där kan du möta Unowns. Här finns det pussel att klara: Kabuto Pussle - Nära ingången till Union Cave. För ett annat pussel ska du surfa neråt från där Union Cave-ingången är så kommer du till en. Gå igenom grottan mellan andra och tredje staden, där ska man möta en tränare o gå bakom honom till en trappa sen där nere finns det en väg till en till grotta. Det ska finnas 2 vägar till grottor där tror jag, det är i samma grotta som Lapras finns i. Lycka till med dina pussel nu! ;)
Rekommendera inlägg