Jimpa_93 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 kan man linka från fire rd till crystall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 nooope... gåre nt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 en här på fuska säger att det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) -- bortplockat, §1.10 - Skriva 2 inlägg i rad i ett ämne. (Har du glömt nått så tryck på ändra vid ditt inlägg) -- Mvh Chihuahua Redigerat 2 Juli 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) Vem? Och förresten gör ingen dubbelpostning. Redigerat 1 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 men jag har provat me en vän och det går inte därför att det inte e samma pkmn center Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Nej, man kan inte "trada" från GBA spel till GameBoy spel. Tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) Men man kan trada om man har ett GBC spel i GBA:et och ett GBC spel i GBC:n. Redigerat 2 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ja, det tror jag man kan. Men man kan trada om man har ett GB spel i GBA:et och ett GB spel i GB:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ja, det kan man det brukar jag o min kompis göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Det går inte!Eller?Jag har försökt få över min Lugia på Silver till Ruby men det har inte funkat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Som jag redan sagt, det går INTE att byta från GB spel till GBA spel! Det går inte!Eller?Jag har försökt få över min Lugia på Silver till Ruby men det har inte funkat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg