Basse Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Hej har ni set värds reckordet på Super Mario Bros 1? Ser det inte ut som att han nudar blommorna? Dör man inte av det? Så som han nudar dom? :angry: Om ni inte har set filmen gå in på: http://speeddemosarchive.com och klicka på game list och leta sedan upp Super Mario Bros 1 i listan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Han borde ha dött på typ 17 ställen i filmen..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Han borde ha dött på typ 17 ställen i filmen..... Oj så många gånger det trode inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag hittade 10 ggr då han borde ha dött, sen sprang han över några hål i marken på 2 ställen (där han skulle ha ramlat ner och dött) och simmade rakt igenom dom där röda sakerna på banan där Mario simmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 det är möjligt att stå bredvid in piranha plant, springa över håll och hoppa över dom så kallade "blommorna" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 det är möjligt att stå bredvid in piranha plant, springa över håll och hoppa över dom så kallade "blommorna" Jag vet att det är möjlit att springa över håll och att stå brevid piranha plant. Men att kuna hoppa över dom så som han gör... har du set filmen???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 (redigerat) haha. Jag är inte många sekunder ifrån världrekordet på Mario 1. har klarat allt som görs i den filmen men det allra svåraste är just att kunna landa precis bakom dessa pirhana plant på rören I FULL FART. DET KALLAR JAG PIXEL KÄNSLA. Spela super mario ett par tusen timmar till så får ni se att det är möjligt ;) Redigerat 8 Juli 2005 av frezy_man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 haha. Jag är inte många sekunder ifrån världrekordet på Mario 1. har klarat allt som görs i den filmen men det allra svåraste är just att kunna landa precis bakom dessa pirhana plant på rören I FULL FART. DET KALLAR JAG PIXEL KÄNSLA. Spela super mario ett par tusen timmar till så får ni se att det är möjligt ;) Det är mörjligt.. jag tästade några gånger och jag klarade det till slut. Men jag tästade många gånger innan jag klarde 1! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pearl_from_the_moon Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Var klickar man för att se den? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 När du kommit in på SDA klicka på gamelist, sedan klickar du på super mario bros...Då kommer du in till en annan sida där det står något med "best time :" då ska du trycka på lnken som anvisar rekord tiden. Därefter är det bara välja vilken kvalité du vill ha på filmen så laddar du ner... PS. Du kanske måsta fixa denna codec som står angiven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Ska kolla på den den e nog bra Men ska kolla ocarina of time sen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Var klickar man för att se den? :blink: Med mitt program kunde jag bara se på den Archive U.S. veriationen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg