Elias Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 kan man klona pokemon för de skulle va kul med en 100-level rayquasa arme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Ja, det kan man men jag vet tyvärr inte hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 okej men tack endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 det går i dom dära GB spelen.. man hade den i en box som var med bara den.. sen flytta man den till en annan box som var tom sen så när det står Saving dont shut down the power så slår man av sen när man slår på igen så har man 2 :) men i Ruby går det väll inte? eller måste man inte ha AR eller GS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Med AR går det iaf inte. Kanske med GS men det var nån här som sa att det går att klona men han/hon berättade inte hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) Vad jag vet så går det inte. Men det borde väl gå med AR eller GS? Redigerat 2 Juli 2005 av Chrille_King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Det går utan GS men det går inte med AR jag har AR o det går inte, men det går att få vilken pokemon som helst här är ett litet smakprov på vad jag har för pkmn: Celebi, Tyranitar, Ho-oh, Lugia, Milotic, Jirachi, Deoxys, Politoed, Mew och Mewtwo med många fler. Allt detta har jag fått via AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 kan man klona pokemon för de skulle va kul med en 100-level rayquasa arme lyssna.En arme e inte 6 Rayquasa i lv 100. En arme e 3000 Rayquasa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Me, det är ju det han menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 kan man klona pokemon för de skulle va kul med en 100-level rayquasa arme vad tror du i pokemon spelen e 6 ray en arme man kan ju inte ha mer :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 ja hade en deoxys arme 30 st.. men de va bara på 30 nått.... :( deoxys e dållig och stava de rätt !!!Rayquaza!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 deoxys är bra ifal man lär den psycho boost det lär den sig i lv.50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg