Elias Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 när är det uförsäljning på de där stora köp centret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aloevea Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Vilket köpcenter? Om du inte är medveten om det finns det säkert över hunda köpcenter bara i Skåne! /Aloe - var lite mer specifik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Han menar det stora köpcentret i Lilycove på Ruby. Och Elias bifoga inte bilder i onödan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Det händer då och då. Det har bara hänt EN gång för mig att do mhaft rea uppe på taket. Och då passade jag verkligen på att handla:) Det händer när du minst anar det kan man säga. när är det uförsäljning på de där stora köp centret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 man ska kolla tv varje dag eller ja varje gång man misstänker nått.. då säger dom: a big saleout bla bla bla nått och då sticker du dit :) jag brukar hunta bredvid nån tv i nått hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ja, det brukar komma upp på TV:n om det är utförsäljning. man ska kolla tv varje dag eller ja varje gång man misstänker nått.. då säger dom: a big saleout bla bla bla nått och då sticker du dit :) jag brukar hunta bredvid nån tv i nått hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Det var nån sån utförsäljning på mitt Ruby men jag tyckte inte det blev billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Gå upp högst på huset så finns det en tant som säljer ovanliga saker som du inte kan få på andra sätt elelr köpa. Så skynda att fynda! Det var nån sån utförsäljning på mitt Ruby men jag tyckte inte det blev billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Men vadå för grejer etc.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Du kan köpa speciela saker till din Hemliga Bas (Secret Base), som en sandpelare som blir till sand när man trycker på den. Men vadå för grejer etc.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) och en rushkana en glasdörr en tv ett stort däck sen vet ja inge mer men ok tack Redigerat 2 Juli 2005 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 en bro över hålen, vatten ballonger som spricker om du går på dom sen respar dom om du går ut och en "mudball" en jord boll som gör lika dant som vattenballonger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg