Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Coolt, det ska jag hålla utkik efter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Haha,min hemliga bas är värsta barnhallen! :P Fast den har jag ju inte längre....Jag råka radera spelet. Förresten måste det lysa i TV:n,eller typ blinka i TV:n.Då kanske så handlar det om grejorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag vet. Det blinkar hela tiden på min TV för jag sticker hela tiden till Battle tower när jag inte har nått att göra o klassar deras lvl 100 PKMN det är ingen match för min lvl 100 Milotic. Då kommer jag alltid på TV :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) Jag lärde mig ett mönster.. Ni vet dom 2 tv reportrarna som finns 3 olika städer men bara 1 i taget, så om man möter dom i 1 stad och vinner så förflyttar dom säg till den 2 staden då flyger man dit och möter dom sen vinner man och då åker dom till 3 staden sen 1 2 3 1 2 3 så höll jag på för jag kom på vilka städer det var och i vilken ordning :D så jag åkte runt där och träna min pokemon mot dom + att det är ju dubbel battle + att man får ju pokemon guld :) edit, aight?: så glömmer jag det viktigaste.. när man vann så snackar dom lite sen frågar dom om dom får göra en intervju då får man svara No eller Yes men efter man har svarat Yes några gånger så tröttnar man ju, det är ju ingen skillnad från alla dom andra gångerna.. så då trycker man bara no hela tiden :) men asså det är bra att träna mot dom Redigerat 3 Juli 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 1:a staden är ju Mauville men vilka andra städer är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Den dära staden högst upp som husen är på träd.. gå förbi den till höger tills du komemr till högt gräs, där står dom på höger sida om gräset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 OK, tack. Du menar Fortree City va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) ja edit, aight?: Det är som en triangel har jag för mig.. _¯_ den över är Fortree och en av dom lägre är Mauville och den sista vet jag inte men kan kolla i mitt Sapphire Edit, Aight?: _<- Mauville...... - <- Lilycove..... ¯ <- Fortree City = _ ¯ - <--- Så ser det ut på kartan Redigerat 3 Juli 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Den sista måste väl isåfall vara Lilycove, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 _<- Mauville...... - <- Lilycove..... ¯ <- Fortree City = _ ¯ - <--- Så ser det ut på kartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 OK, tack. Tränar dom sina pokemon för varje stad dom kommer till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 vet inte riktigt men tror det var att den ena börjar med andra stadiet av den lilla nallen som Exploud är sista på, sen blir det en exploud. tror det var så, asså att den enes utvecklas till slut till en exploud om den inte redan är det, kommer inte ihåg, medans den andra kommer jag inte ens ihåg vilken hon/han hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg