Hoppa till innehåll

Mirage Island?


Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Wish_Maker

R/S

 

Du åker till staden på stockar

sen går du till huset längst till höger

sen snackar du med killen vid fönstret om nån av dina pokemon har en speciel ID nummer så ser han Mirage Island

Men om du inte har det Speciella så är det typ dimmig och han ser den inte.. men om han ser den så surfar du rakt dit han tittar (höger) så kommer du till den.. man kan inte missa den för den blockar som vägen

men om han itne ser den så är den inte där fast du åker ditåt.

Denna fakta har jag fått genom att läsa trådar och fråga i olika trådar, jag har inte ens varit på ön, men nu vet jag att L och L finns där och En speciell Berry + Baby pokemon..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nog samma fel som Elias för på mitt spel så händer aldrig något. tex när jag ska kolla lotteri nummret så står det bara "please come back tomorow"

tror det har att göra med att jag har spelat förlänge (160 timmar) :(

 

Om man har haft spelet i ett år kraschar klockan för att fixa det finns det många sätt.

Linka med ett Pokémon spel till GameCube ska fixa det...eller Pokémon FireRed och LeafGreen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har wynut, det är enkelt att få honom. Man går till lavabrige town och snacka med gumman som står vid dom där sandhögarna, då får man ett ägg och när det kläcks så kommer det ut en wuynut, kanske inte så bra lv men ändå. Vet ej om det funkar på R/S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nog samma fel som Elias för på mitt spel så händer aldrig något. tex när jag ska kolla lotteri nummret så står det bara "please come back tomorow"

tror det har att göra med att jag har spelat förlänge (160 timmar) :(

 

Är det därför mina bär inte kan växa???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nog samma fel som Elias för på mitt spel så händer aldrig något. tex när jag ska kolla lotteri nummret så står det bara "please come back tomorow"

tror det har att göra med att jag har spelat förlänge (160 timmar) :(

 

Ska man inte vattna med wailmer pail?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...