Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Vad menar du? Ledsen att jag kanske är lite tjatig men jag fattar inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Gå fram till Gubben som står vid ett bord. Prata med han och säg "yes", sen så välj det där sällsynta bäret och blanda. Då kommer du få ett höglevel bär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 vilket spel pratar ni om och hur kommer man dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 R/S Du åker till staden på stockar sen går du till huset längst till höger sen snackar du med killen vid fönstret om nån av dina pokemon har en speciel ID nummer så ser han Mirage Island Men om du inte har det Speciella så är det typ dimmig och han ser den inte.. men om han ser den så surfar du rakt dit han tittar (höger) så kommer du till den.. man kan inte missa den för den blockar som vägen men om han itne ser den så är den inte där fast du åker ditåt. Denna fakta har jag fått genom att läsa trådar och fråga i olika trådar, jag har inte ens varit på ön, men nu vet jag att L och L finns där och En speciell Berry + Baby pokemon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Dimmigt? näe det har typ sjunkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Nä, den kan ju inte bara sjunkig bara sådär o sen komma upp igen! Han säger ju bara : I can´t see Mirage Island today! Jag tror att det är dimmigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag har nog samma fel som Elias för på mitt spel så händer aldrig något. tex när jag ska kolla lotteri nummret så står det bara "please come back tomorow" tror det har att göra med att jag har spelat förlänge (160 timmar) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag har nog samma fel som Elias för på mitt spel så händer aldrig något. tex när jag ska kolla lotteri nummret så står det bara "please come back tomorow" tror det har att göra med att jag har spelat förlänge (160 timmar) :( Om man har haft spelet i ett år kraschar klockan för att fixa det finns det många sätt.Linka med ett Pokémon spel till GameCube ska fixa det...eller Pokémon FireRed och LeafGreen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag har wynut, det är enkelt att få honom. Man går till lavabrige town och snacka med gumman som står vid dom där sandhögarna, då får man ett ägg och när det kläcks så kommer det ut en wuynut, kanske inte så bra lv men ändå. Vet ej om det funkar på R/S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Men det går att fånga honom vild på Mirage Island(dom e på level 5-50) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag har nog samma fel som Elias för på mitt spel så händer aldrig något. tex när jag ska kolla lotteri nummret så står det bara "please come back tomorow" tror det har att göra med att jag har spelat förlänge (160 timmar) :( Är det därför mina bär inte kan växa??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag har nog samma fel som Elias för på mitt spel så händer aldrig något. tex när jag ska kolla lotteri nummret så står det bara "please come back tomorow" tror det har att göra med att jag har spelat förlänge (160 timmar) :( Ska man inte vattna med wailmer pail? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg