Kamikazee Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Hej jag möter en stor blomma eller nåt det är han är lilla killen som får Leons Kniv i handen jag möter han nu men vad ska man göra ?? hur ska man döda han`? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Skjut på "ögat" när den väl viker undan ska du skjuta på salazar som sitter bakom växtdelen i mitten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 först anväder du stiker eller nåt på ögat sen när salazar kommer fram ska du sjuta han med det starkaste vapnet du har,sen är de bara att göra om det tills han dör.PS om du använder rocket luncher dör han på ett skott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 jag fick hålla på som f*n.....mina skott tog slut....så det blev lite krisigt.....men kämpa på som f*n bara........andra gången jag körde...fick jag han på tre skott....med min killer7.....=) sweet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jamen då var väl den fullt uppgraderad typ också. Och killer7 fick man väl efter salazar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Man kan ju spela spelet igen när man klarat det. Då kan man ha vilka vapen som helst. Jag kör själv bara med Infinite launcher, Salazar dog på 2 skott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Ja, jag vet. Jag menade att han inte kunde ha dött på 3skott första omgången... Brossan kör med Chicago Typewriter. Själv håller jag på för fullt med Pro mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 har klarat spelet så mycket det går på alla svårighetsgrader flera gånger... diggar ändå infinite mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Hur menar du med "Klarat spelet så mycket det går"? Det är väl bara att klara hela spelet? Btw. ~lite spoiling~ har du fått handcannon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 :P jag har allt. Jag menar. på alla svårighetsgrader flera gånger, hela ada grejern och merchandices med mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg