Roxy Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Hur får man tag i kraftarmandet så man kan komma in i ett av templen? Om det är att man ska gå till honom i hemstaden som man får svärdet av och ha tio stycken band undrar jag var får man tag i dem jag har 9 och isf behöver man 10!! kan någon berätta vart man får alla så jag kan hitta det sista! isf :( ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Man hittar kraftarmbandet på en eld ö (minns ej vad den hette). Om du lämnar tio bälten till Orca så får du en bättre svärds-snurr. Och det är bara att döda en darknut och ta hans bälte om du har nio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Fire island. Ön nedanför Dragon roost island. Du måste använda ispil för att komma in i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag är på ett annat ställe.... Dit man kommer efter Forsaken Fortress... Jag håller på och leker kurragömma typ med ett par ungar.... har bara en unge kvar... Och han sitter uppe i ett träd... Hur tar man sig dit...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Kan du inte skapa en egen tråd med dina egna frågor? Svar: Rulla in i trädet (spring och tryck A). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roxy Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Hur får man tag i ispilen så man kommer in??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Spela ballad of gales, warpa dig till mother and child isles. där för du den av en fé. ballad of gales för du när du "dödat" grodan i dom stora tornadona som visar sig på sjön. Skjut han med pilbågen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roxy Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 okej , tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg