Aloevea Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Hellojsan! :kung: Jag ska köpa ett till pokémon-spel tror jag. Men det är såhär att jag har Gul, Röd, Guld, Silver och Crystal. Och jag vill gärna inte lägga ut pengarna på något som inte är värt det, som jag kan spela länge och som verkligen SKILJER sig ifrån de andra spelen. Helst ett spel där man verkligen kan fånga pokemonen och de legendariska UTAN att använda dåliga fusk. Jag vet att Emerald kommer ut, men jag tycker det kostar för mycket. Inte mer än 400 kronor för ett sådant pyttespel som de gjort i Japan för kanske 10 spänn. :angry: Tittat runt lite och hittat Ruby och Sapphire för 399:- på ett ställa och jag vill veta om jag verkligen kommer gilla det? ;) /Aloe :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ruby/Saphire är skitkul! Jag lovar du kommer gilla det! Det kan va lite trögt i början kanske men när man har kommit igång och vet vad man ska göra är det skitkul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 köp sapphire eftersom man kan fånga bättre pokémon på det än på ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Köp Ruby, det är roligt och grafiken är överbra samt att Groudon är mcyket starkare än Kyogre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Nej, dom är lika bra o man kan fånga lika bra PKMN på båda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aloevea Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag vet inte om jag ska köpa det längre. Mina kompisar tycker jag är töntig då. Mina föräldrar tycker at spelen inte ger någonting vilket är ganska sant men eftersom jag är ganska gammal tror jag att jag borde pyssla med annat. /Aloe - kommer fortfarande spela Crystal ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Groudon är starkast, fast Kyogre är Vatten och är superefek. mot Groudon. Så dom är nog lika bra då. Nej, dom är lika bra o man kan fånga lika bra PKMN på båda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 men köp pokemon colloseum min kompis har de och de er skit coolt med fin pokemon grafik och mycke spännande pokemon (jag tycker det är coolt men om du inte tycker det så får du bestämma själv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Om han säger att hans kompisar tycker han är töntig om han köper PKMN till GBA så tycker dom nog att han är töntig om han köper PKMN- Colusseum också....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aloevea Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Om han säger att hans kompisar tycker han är töntig om han köper PKMN till GBA så tycker dom nog att han är töntig om han köper PKMN- Colusseum också....... Hon! Om jag får be.. <_< Jag har inte Gamecube eller xbox eller Playstation eller någon annan konsol. Jag vet inte vad eran ålder är men jag är snart 15 och de flesta i min ålder tycker Pokémon är .. skit. Lite synd.. /Aloe - She´s a lady, woh wao, whao ,.. She´s a lady! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Då förstår jag. Men jag har en kompis som är 17 år och halvgillar iaf pokemon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) Groudon är starkast, fast Kyogre är Vatten och är superefek. mot Groudon. Så dom är nog lika bra då. ----------------------------------------------------------------------------------------------- men grundon kan lära sig sollarbeam och med hans efekt gör att han inte behöver ladda och det är supperefektivt Redigerat 2 Juli 2005 av KAIBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg