GFX master Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 fusken till ty the tamanian dragon funkar inte, eller så har jag tänkt fel, hur får man dom att funka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Om fusket inte funkar så anmäl det eller så trycker du på en knapp som det står fråga på så kanske du får svar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 om man trycker på fråga så kommer man till forumet, det var därför jag gjorde ett nytt ämne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ok men iså fall så är det ju bara att anmäla fusket ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) ja, men det kan ju vara jag som har fel också :( (vad står 2, 4 och 6 för??) Redigerat 3 Juli 2005 av GFX master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 no one know no one know Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 nu funkade det, behöver ingen hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg