gurreb Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 hej om det är några som är duktiga på hur man lägger upp filmer på internet så kan ni väll hjälpa mej Citera
epaaj Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 hej om det är några som är duktiga på hur man lägger upp filmer på internet så kan ni väll hjälpa mej Det beror lite på vilken typ av filmer det handlar om. Det finns webbsidor som blir jätteglada över att få filmer av en viss typ (tror jag). Citera
gurreb Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2005 Radio styrda båtar och bilar. vet du hur man gjör ??? Citera
gurreb Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2005 inte så stor men kan ni hjälpa mej eller kan ni ej va sluta ställa en massa suma frågor och hjälp mej i stället Citera
epaaj Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 inte så stor men kan ni hjälpa mej eller kan ni ej va sluta ställa en massa suma frågor och hjälp mej i stället Det har inte slagit dig att vi kanske försöker hjälpa dig? Att vi behöver ha den här informationen för att kunna hjälpa dig? Supermario89 frågade inte om filmen är stor utan hur stor den är. Svarar du inte på det kan han troligtvis inte hjälpa dig och inte många andra heller. Visst, du skrev att den inte var så stor. Men vad är stort för dig? Inte så stor kan vara allt från 5mb till 50mb(beroende på hur lång den är också). Citera
Supermario89 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 om den är under 5 mb så kan jag nog hosta den åt dig, maila den till [email protected] Citera
Supermario89 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 jag kan testa at hosta den åt dig men den kanske är förr stor :) maila den till [email protected] Citera
>Daniel< Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 vänta lite så ska jag leta upp ett annat sätt om det inte funkar Citera
gurreb Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2005 och hur hostar man jag kan nog gjöra det själv bara du skriver hur man gör om det ej finns andra sätt?? Citera
gurreb Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 15 Juli 2005 är det nån som kan hjälpa mig ??????+ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.