fnisssen Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag har ett stort problem. <_< Jag vill spela The Sims Online men jag vill verkligen inte ge ut mitt kreditkort, vad ska jag göra? Är det verkligen tvunget och lägga ut sitt kreditkort... kan man inte ladda ner The Sims Online någonstans UTAN att lämna ut det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 antagligen inte... Kreditkorts-betalning är det lättaste sättet att ta betalt på för företaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fnisssen Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 det var verkligen synd... :( det finsn ju sådant där 14 dagar period har jag ju sett men man måste ju ändå skriva in sitt kreditkort... :evil: usch.. sånt här kan man verkligen bli förbannad på!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 men det brukar vara ganska säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Skriv ett falskt nummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 det är ju smart... Det lär ju funka sen... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fnisssen Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 skriv ett falskt nummer åt mig då... för jag har provat ala j*vla falska nummer.. men inga funkar juuu .. ååh f*n.. man kan verkligen bli förbannad på denna sktien :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Varför skulle man säga det. Man kan använda kredit kort nummret själv :P Men hallå finns det The sims Online och kostar det i månaden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Sims Online är nerlagt i sverige, går att köpa från utlandet men det kostar ju en del och så krävs kreditkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Var det en anledning till att lägga ner det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 antagligen lönade det sig inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.