Hoppa till innehåll

Guild Wars Frågor


Mr.Dumbom
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej alla glada! :D

 

Jag sitter och funderar på om jag ska köpa Guild Wars för jag vill ha något coolt MMORPG-spel utan månadskostnad. Då får jag hoppas att någon av er sitter och spelar det spelet.

 

Och jag har lite frågor om spelet.

1. Max leveln är ju 20 är det något men klämmer på en kväll eller tar det ett tag?

2. Världarna är dom gigantiska?

3. Kan man säga att det är en blandning mellan Diablo II och WoW?

4. Är det lätt och förstå ibörjan?

5. PvP vad menar dom med det? Slåss man mot varandra och om det är det, Måste man göra det?

6. När man dör, Var händer då med saker och sånt?

7. Vad är negativt med spelet?

 

Ge mig massa svar och rekomenationer! Och inga onödiga svar som "Vaa f*n, WoW äger skiten ur allt!!!" för jag tänker aldrig skaffa WoW pga månadskostnaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej alla glada!  :D

 

Jag sitter och funderar på om jag ska köpa Guild Wars för jag vill ha något coolt MMORPG-spel utan månadskostnad. Då får jag hoppas att någon av er sitter och spelar det spelet.

 

Och jag har lite frågor om spelet.

1. Max leveln är ju 20 är det något men klämmer på en kväll eller tar det ett tag?

2. Världarna är dom gigantiska?

3. Kan man säga att det är en blandning mellan Diablo II och WoW?

4. Är det lätt och förstå ibörjan?

5. PvP vad menar dom med det? Slåss man mot varandra och om det är det, Måste man göra det?

6. När man dör, Var händer då med saker och sånt?

7. Vad är negativt med spelet?

 

Ge mig massa svar och rekomenationer! Och inga onödiga svar som "Vaa f*n, WoW äger skiten ur allt!!!" för jag tänker aldrig skaffa WoW pga månadskostnaden.

 

 

 

1 det kan ta ett tag

2 ja dom e rätt så stora

3 ja de kan man säga

4 ja de tyckte ja de va

5 ja de gör man nej de måste man ej man får välja när man skapar gubbe om man vill köra för skojs skull lr för pvp

6 det händer inget specielt

7 det som e negativt e max lvl 20 att man kan bara se andra personer i städer och bara va 8 pers som max i party

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...