Mr.Dumbom Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Hej alla glada! :D Jag sitter och funderar på om jag ska köpa Guild Wars för jag vill ha något coolt MMORPG-spel utan månadskostnad. Då får jag hoppas att någon av er sitter och spelar det spelet. Och jag har lite frågor om spelet. 1. Max leveln är ju 20 är det något men klämmer på en kväll eller tar det ett tag? 2. Världarna är dom gigantiska? 3. Kan man säga att det är en blandning mellan Diablo II och WoW? 4. Är det lätt och förstå ibörjan? 5. PvP vad menar dom med det? Slåss man mot varandra och om det är det, Måste man göra det? 6. När man dör, Var händer då med saker och sånt? 7. Vad är negativt med spelet? Ge mig massa svar och rekomenationer! Och inga onödiga svar som "Vaa f*n, WoW äger skiten ur allt!!!" för jag tänker aldrig skaffa WoW pga månadskostnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Hej alla glada! :D Jag sitter och funderar på om jag ska köpa Guild Wars för jag vill ha något coolt MMORPG-spel utan månadskostnad. Då får jag hoppas att någon av er sitter och spelar det spelet. Och jag har lite frågor om spelet. 1. Max leveln är ju 20 är det något men klämmer på en kväll eller tar det ett tag? 2. Världarna är dom gigantiska? 3. Kan man säga att det är en blandning mellan Diablo II och WoW? 4. Är det lätt och förstå ibörjan? 5. PvP vad menar dom med det? Slåss man mot varandra och om det är det, Måste man göra det? 6. När man dör, Var händer då med saker och sånt? 7. Vad är negativt med spelet? Ge mig massa svar och rekomenationer! Och inga onödiga svar som "Vaa f*n, WoW äger skiten ur allt!!!" för jag tänker aldrig skaffa WoW pga månadskostnaden. 1 det kan ta ett tag 2 ja dom e rätt så stora 3 ja de kan man säga 4 ja de tyckte ja de va 5 ja de gör man nej de måste man ej man får välja när man skapar gubbe om man vill köra för skojs skull lr för pvp 6 det händer inget specielt 7 det som e negativt e max lvl 20 att man kan bara se andra personer i städer och bara va 8 pers som max i party Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Okej, Men jag pratade med en på MSN och han sa att spelet är inte "fritt" altså man inte kan gå omkring och levla utan man måste göra uppdragen. Är det så ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Man kan strunta i uppdragen om man vill, men varför skulle man det? Man kommer fram snabbare och får lvl snabbre. Är förövrigt ett riktigt bra spel, lätt över 1000 speltimmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Ska oxå kanske köpa det... verkar coolt... Men är man själv i stora världen och kan bara se andra spelare i städerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 5.det är Person vs. Person jag har för mig att man slåss på en arena lr nått sånnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.