K.K. Slayer Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 2002 va de.inte 2001 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Det är väl bara att vänta och c. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Själva bilden är ju en fejk, men att själva konsollen kommer ut i år kan vara sant. Men vart ska man egentligen sätta in GameBoy-spelen i konsollen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 2002 va de.inte 2001 Men i Japan inte i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ja gomorgon ....... det e klart det var i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 okej och den kommer antaglingen kommer den inte att se ut som den gör eller vadåå för om den ska se ut så så är den väldigt snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 ja, håller med om att den va snygg :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Om den nu kanske inte är fejkad, så lär den ju omöjligt släppas 2004 iaf... GC har ju lixom precis släppts... Men jag tror utan tvekan att den är fejkad. Eh GC släpptes 2001 GC släpptes 2002 som sagt, den har alltså bara existerat i 2 år och det e jävligt kort tid om jag får uttrycka mig. Lixom då har man ju verkligen kastat bort onödiga pengar på GC om en ännu bättre konsoll släpps snart. Så därför tror jag inte att den släpps 2004, men hur som helst så tror jag den e fejkad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 först sa någon att gamecube-Q ska komma ut, och nu säger ni nintendo nexus??? jag tror inte på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 först sa någon att gamecube-Q ska komma ut, och nu säger ni nintendo nexus??? jag tror inte på det! Det du menar med gamecube-Q är nog en kombinerad DVD och Gamecube utvecklad av Panasonic som heter Mutation Q. DEn finns bara att köpa i japan. Det där med Nexus är nog bara lögn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 ja jag tror nog åsså Nintendo Nexus inte e sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 e du säker har inbgen bevis att den kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg