Cheatorx Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag tror INTE att det är sant.. eller jag vet inte.. Jag är neutral på det hära ämnet.. Först när någon kan BEVISA något så tror jag på det.. Och det lär vara ganska svårt.. eller? +att bilden var animerad.. det har man sett många gånger.. Jag såg tillexempel ett nytt sega som ska komma ut nu 2004.. Men det är ju tyvärr :( omöjligt eftersom dom har slutat tillverka konsoller och vänder sig bara till spel nuförtiden.. Alltså så ligger jag lite på att det är falskt.. Men.. det behövs Bevis massor av bevis för att jag ska kunna tro på det.. Tillexempel.. det står ju inte på nintendos hemsida vad jag vet.. Och så skulle jag helst vilja e en O-animerad bild av det dära nexus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Det där är ju bara en prototyp. Och att den ska släppas i år är löjligt. Nintendo skulle inte kunna haft tid, och dom har ju t.o.m själva sagt att deras nästa generations-konsol inte kommer ut på ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 den va ju cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Det e ju omöjligt att den ska komma ut 2004 för att nintendo hade ont om pengar o de var därför de sänkte priset på GC ,så de omöjligt att dem släpper en konsol det här året!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Om den nu kanske inte är fejkad, så lär den ju omöjligt släppas 2004 iaf... GC har ju lixom precis släppts... Men jag tror utan tvekan att den är fejkad. Eh GC släpptes 2001 GC släpptes 2002 som sagt, den har alltså bara existerat i 2 år och det e jävligt kort tid om jag får uttrycka mig. Lixom då har man ju verkligen kastat bort onödiga pengar på GC om en ännu bättre konsoll släpps snart. Så därför tror jag inte att den släpps 2004, men hur som helst så tror jag den e fejkad. Europé. Aja men den släpptes 2001 i Japan. J-A-P-A-N. Nu har lill-patrick lärt sig ett nyt ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Om den nu kanske inte är fejkad, så lär den ju omöjligt släppas 2004 iaf... GC har ju lixom precis släppts... Men jag tror utan tvekan att den är fejkad. Eh GC släpptes 2001 GC släpptes 2002 som sagt, den har alltså bara existerat i 2 år och det e jävligt kort tid om jag får uttrycka mig. Lixom då har man ju verkligen kastat bort onödiga pengar på GC om en ännu bättre konsoll släpps snart. Så därför tror jag inte att den släpps 2004, men hur som helst så tror jag den e fejkad. Europé. Aja men den släpptes 2001 i Japan. J-A-P-A-N. Nu har lill-patrick lärt sig ett nyt ord. varför ska du kaxa upp dig?? " lill- patrik så rolig man kan vara, *gasp* -.- ... Vem e d som e mini igentligen din j*vla 11.a åring? *suck* .. Aiia GC har funnits en skit kort tid så enkelt vare me d iaf, lilla snorunge Sen så snackade jag inte om J-A-P-A-N heller sega jävel, jah snackar om vårat H-E-M-L-A-N-D, S-V-E-R-I-G-E, och där har den bara funnits i 2 år, där ser man, nu lärde 11.a åringen sig TVÅ nya ord!! .... schlafur, mini.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Hahahahahahahahahahah jag tycker den är fejk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 om den kommer se ut så när den släpps så kommer jag defenitivt att köpa den utan tvekan......... och inte nog med att den är snygg...... den kan spela gameboy,gameboy advance och även gc spel och den kan även spela nexus spel http://www.devimension.com/devi_img/Nintendo_Nexus.jpg kolla där nere vid media så ser ni att det står att den kan spel gamecube skivor och även gameboy spel. bilden kanske är suddig så ni får förstora bilden så blir den bra. oj, jag tycker den ser grym ut!!! jag vill ha en sån där när den kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja men det e ju inte grymmheten som räknas (ialafal inte mycke) det bror ju på spelen,,,,, vet ni något spel som kommer till den isånafal ni som tror att den kommer för den kan inte komma utab något spel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 den ser datagjord tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 det är ju klart att den är animerad, det är en prototyp som dom har gjort för att visa upp den innan den kommer ut men ärligt talat ser den väldigt fräch ut om ni fattar vad jag menar liksom lite för ovärklig för att de ska vara på riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Det där är ju bara en prototyp. Och att den ska släppas i år är löjligt. Nintendo skulle inte kunna haft tid, och dom har ju t.o.m själva sagt att deras nästa generations-konsol inte kommer ut på ett tag. äntligen en vettig person..... asså de verkar som många av er tror på allt ni läser.... för dom har ju knappt hunnit tjäna på NGC och så håller ja me om de som KNASEN sa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg