Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 här är nästa konsol av nintendohttp://www.nintendo.se/news/news.asp?mainid=14&subid=0&newsid=1220 Cootl! Jag kan känna på mig att den är häftig! :shock: här är en bild, jag vet inte om den är fejk http://pokemonpalace.com/pictures/news/gb_enhanced.jpg men liksom nexus finns ju inte! jag vet, han som gjorde nexus tråden ska säga förlåt för lögnen Bara förlåt?? Det är inte ett sånt särklilt starkt ord för en sån stark sak! Men den där bilden du visade kanske är riktig för den var inte så typiskt datagjord eller vad man ska säga som Nexus! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 var det där nexus det såg väldigt datagjort ut och liknar en gameboy på något sett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 liten skärm å stor kontroll...mjaa...pesonligen skule jag vilja ha större skärm...den så lite liten ut och förresten:vad mena donald duck genius med att ninty själva sagt något till honom vaddå :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 men snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 va :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag har ingen aning men på vissa sidor står det att den är fejkad, på andra att den är riktig. Men den är väldigt snygg för att vara en konsol. Det borde stå på www.nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag har ingen aning men på vissa sidor står det att den är fejkad, på andra att den är riktig. Men den är väldigt snygg för att vara en konsol. Det borde stå på www.nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag har ingen aning men på vissa sidor står det att den är fejkad, på andra att den är riktig. Men den är väldigt snygg för att vara en konsol. Det borde stå på www.nintendo.se här http://www.nintendo.se/news/news.asp?maini...d=0&newsid=1220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 om det står där måste det vara så=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 de kan också vara ett rykte...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 mm ett falskt ryckte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Nintendo skriver ju inet nåt falskt på sin sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg