(=Sonic=Master=) Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 joo vem vet om andra sidor kan göra det så kan okså nintendo göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 ja eller hur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Asså (=Sonic=Master=) du bara förstör all glädje! va lite positiv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 den är fejk det har jag tet reda på och det kommer ingen ny konsol i år det vet jag. så försök inte lura mig :evil: :evil: :evil: :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 den är fejk det har jag tet reda på och det kommer ingen ny konsol i år det vet jag. så försök inte lura mig :evil: :evil: :evil: :1_15firing: VADÅ??? ska du eller nintendo bestämma vad som är nästa konsoll?????? ja eller hur... Officela sifor får inte göra falska rykten!!!! joo vem vet om andra sidor kan göra det så kan okså nintendo göra det andra sidor är inte speciela eller någor!!!!! men officel svensk nintendo sida är riktigt speciela, även playstation, och x-box oxh andra konsoller mm ett falskt ryckte FALSKT RYCKTE????vem är det som snackar med dem som gör spel maskinerna???? du eller nintendo?!?!?!?! de kan också vara ett rykte...... Ja då ljuger dem på E3 och det betyder att hela världen är lurad av nintendo!!, då skulle det vara slut på nintendo!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 jag!!!!!!!!!!!!! :new_321: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 ja skrev KANSKE och är du säker på att dom sa de på E3?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 jag!!!!!!!!!!!!! vad menar du :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 de är bara spamm!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 tjura inte den kommer............. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg