ceco Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 när man kommer ut ur båt huset så ser man ett hus till vänster där inne bor en gamal dam,, när man går in i det huset så står det en massa låder framför en dörr hur ska man göra för att få bort dom jag spelar pokemon fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 är det ingen som vet lr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Du får vänta längre alla får inte svar direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag tror inte man kan få bort dom lådorna utan nåt speciellt Cheat- Device. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Väl lite omöjligt med en cheat device...Bättre med nåt Rom hackning program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Det finns sånna room hacking program på AR kom jag på nu! Här http://www.codejunkies.com om ni går in på codes så kan man välja mellan olika bokstäver, välj P, gå in på andra sidan. Där finns coder till FR/LG. Redigerat 4 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Room hacking? Jag snackar om Rom Hacking. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jo men det måste vell finnas något annat sätt att komma igenom där utan att fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jo de tror ja det finns ett liknande hus i lillycove (lr va de nu heter) på R/S som har en stängd dörr, tror ja läste om hur man kunnde öppna den nånstans men kommer inte ihåg vart...hm :( ...tror de var nått med mystery gift lr nått... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 ser ingen gammal dam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Snackar du om Seven Island?Då handlar det om Mystery Gift,eller AR & GS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg