ceco Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 när man kommer ut ur båt huset så ser man ett hus till vänster där inne bor en gamal dam,, när man går in i det huset så står det en massa låder framför en dörr hur ska man göra för att få bort dom jag spelar pokemon fire red
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Du får vänta längre alla får inte svar direkt.
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Jag tror inte man kan få bort dom lådorna utan nåt speciellt Cheat- Device.
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Väl lite omöjligt med en cheat device...Bättre med nåt Rom hackning program.
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Det finns sånna room hacking program på AR kom jag på nu! Här http://www.codejunkies.com om ni går in på codes så kan man välja mellan olika bokstäver, välj P, gå in på andra sidan. Där finns coder till FR/LG. Redigerat 4 Juli 2005 av Dark Elite
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Room hacking? Jag snackar om Rom Hacking.
ceco Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Juli 2005 jo men det måste vell finnas något annat sätt att komma igenom där utan att fuska
Nicita Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Skrivet 8 Juli 2005 Jo de tror ja det finns ett liknande hus i lillycove (lr va de nu heter) på R/S som har en stängd dörr, tror ja läste om hur man kunnde öppna den nånstans men kommer inte ihåg vart...hm :( ...tror de var nått med mystery gift lr nått...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 Snackar du om Seven Island?Då handlar det om Mystery Gift,eller AR & GS.
Rekommendera inlägg