bambocha Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 jag har precis fått tillbaka master sword's kraft och nu säger kungen=båten att jag måste hitta triforce men jag vet inte vart jag ska :'( snälla hjälp mig jag måste klara det snabbt så jag kan döda ganon :evil:
Goron_ Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Du ska samla alla bitar till triforce, dom finns utspridda på olika öar men först måste du ha kartorna till dem å så ska Tingle översätta dom åt dig ;)
Veilor Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 notera att du behöver pengar när du gör det..Tingle är dyr..
Gäst Skellington Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Han säljer fula kartor till ocker-priser :angry:
Goron_ Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Skönt att han inte är med i nästa Zelda spel.. fast när han inte tar alla ens pengar är han ganska rolig :)
Shadowbeing Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Nån här som vet koden till Pirat-skeppet när piraterna är i Windfall Island?Och hur får man igång vindsaken så att man kommer åt dem där skattkistorna bakom fotografens rum där uppe...??
Veilor Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Nån här som vet koden till Pirat-skeppet när piraterna är i Windfall Island?Och hur får man igång vindsaken så att man kommer åt dem där skattkistorna bakom fotografens rum där uppe...?? Du måste ha klarat hela spelet en gång för att öppna dom... Du måste ha färgkameran..den får man när man har klarat spelet 1 gång och när spelet frågar om man vill göra ett nytt spel..säger man ja så får man färgkameran i början(och några andra bonus saker :P)..nu vet du det.. Redigerat 4 Juli 2005 av ZteelMan
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Okej=) Fast någon som vet vad man ska göra i Windfall Island andra gången man är där? Då piraterna är där alltså? Jag seglar på vattnet, jag kan bli fylld med vattnet... Vem är jag?(nån som kan det lösenordet?)
Goron_ Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Ehmm.. kommer inte ihåg lösenordet men du får det när du tar bakvägen in i affären där det är en liten kille som säljer bomber.. PS: Man kan få färgkamera utan att klara hela spelet, gå in i Forest haven och fånga en ljusboll (den största) och ge den till kamera mannen
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Ehmm.. kommer inte ihåg lösenordet men du får det när du tar bakvägen in i affären där det är en liten kille som säljer bomber.. PS: Man kan få färgkamera utan att klara hela spelet, gå in i Forest haven och fånga en ljusboll (den största) och ge den till kamera mannen ehm... Bakväg, finns det verkligen en sådan? Det är väl bara blommor där bakom huset,,,, har aldrig sett nån dörr där... Aja, måste kolla upp det...
Rekommendera inlägg