rg_fuskare Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 1: hur går kläderna sönder?jag har atakerat med allt men de finns kvar som om de är nyköpta!!! 2: hur blir man till goku ssj,ssj 2 och ssj3 när man väljer dueling mode??? typ jag fyller alla staplarne men när jag trucker P+K+E så blir han bara kaioken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 1: hur går kläderna sönder?jag har atakerat med allt men de finns kvar som om de är nyköpta!!! 2: hur blir man till goku ssj,ssj 2 och ssj3 när man väljer dueling mode??? typ jag fyller alla staplarne men när jag trucker P+K+E så blir han bara kaioken! 1 När man gör en special attack och jorden sprängs (TROR jag)2. Välj CUSTOM (p.s jag har ssj 4 :kung: ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Hehe ... jag har supersayajin 4 Gogeta . :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) 1 När man gör en special attack och jorden sprängs (TROR jag) nää jag testa det men de gick inte, men när jag spela ida mot min styster så valde hon goku o då hade han söndriga kläder!!! o jag har alltid undrat om man kan bli ssj 4 genom att göra super spirit bomb medan man är ssj 3!! för när man e vanlig och gör den så transformerar han sig till ssj!! så kanske om man e ssj 3 när man gör den så blir han ill ssj 4, de ska jag testa!!! Redigerat 4 Juli 2005 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 när du väljer tex goku, så trycker du till vänster eller höger... då får han nya kläder, å nej det går inte att bli ssj4 när man gör en spirite bomb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 när du väljer tex goku, så trycker du till vänster eller höger... då får han nya kläder, å nej det går inte att bli ssj4 när man gör en spirite bomb jag sa en super spirit bomb!!! men vet du hur man blir till ssj, ssj 2 o ssj 3 när man har valt dueling med Goku!!! I Dragon Universe så blir jag ssj, ssj 2 o ssj 3 utan problem men när jag slåss med Goku i Dueling Mode så blir han bara kaioken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Hehe ... jag har supersayajin 4 Gogeta . :P Det har väl alla! :lol: p.s rg_fuskare du ska välja CUSTOM inte normal med goku! Redigerat 6 Juli 2005 av Coojo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Hehe ... jag har supersayajin 4 Gogeta . :P ja det gjorde jag men då kunde han inte äns bli kaioken eller göra kamehameha!!! behöver man memory card för att spara efter att ha klarat nåns DU för att använda deras krafter i dueling sen?? Redigerat 6 Juli 2005 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Ja! Har du inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Ja! Har du inte det? nä inte än!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Ja! Har du inte det? LOL skaffa det då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Hehe ... jag har supersayajin 4 Gogeta . :P om du inte har något minnes kort kan men endå gå in på skill shop (lr edit skills mins inte vilket av det) och fixa där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg