Hoppa till innehåll

Frågor Om Dragonball Z Budokai 3!

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vet nån hur man får Broly?? den stora killen me grönt hår typ....kan ni i så fall förklara lite i detalj vem man ska köra DU (dragon universe) med och hur man möter honom och var? för jag vet inte <_< har ungefär precis köpt det :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla,

om du ska kunna använda skillsen i Duel/World Tournament

så måste du först lägga in dem på Edit Skills,

SEDAN välja Custom.

Annars går det inte. ;)

ööh jag tror jag har fattat de!!! <_< ;) koko!!!

men har du fått cell games turneringen!!!

Broly får du genom att köra Gokus dragon universe en andra gång, när du mött majin vegeta så ska du Istället för att gå till den röda pricken så ska du vara nära den och scout seach'a (R1). när du ser ett ställe där det står moantins eller desert tror jag det var så ska du ner där och prata med kabitoshin! efter det ska du till den röda pricken och mötta super buu både ute och ine i hans kropp!!! sen ska du till nästa röda prick där du kommer möta broly!!!

Ssj 4 Vegeta får du genom att först döda den fetta majin buu och sen flygga till området med snö där du pratar med supreme kai! efter det ska du gå och döda supper buu både inne och ute!!! efter det säger goku att du ska gå och döda den dåliga energin!!! flyg inte till den röda punkten än, gå till öarna längst ner på kartan så kommer vegeta vara aeg för att goku gav honom en order! Efter det ska du flygga och döda broly. sen när han är död så ska du till öarna där vegeta blev arg igen och prata med bulma. hon kommer säga att hon kan hjälpa vegeta bli ssj 4. Sen ska du flyga till west city där bulma ger dig ssj 4 vegeta capsulen!

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1,det här kanske låter lite noobigt men jag undrar vad man ska trycka när man gör specialare som Spirit Bomb osv. 

2. Kan man få Dragonball GT gubbar? (Jag har Shenlong,men finns det fler?`)

Svara tack så fort ni kan,i need help :cool:

har du inte redan gjort en tråd om detta? jag har svarat på den gå där och kolla.

jag tror att omega shenron är från långfilmerna dragonball z.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1,det här kanske låter lite noobigt men jag undrar vad man ska trycka när man gör specialare som Spirit Bomb osv. 

2. Kan man få Dragonball GT gubbar? (Jag har Shenlong,men finns det fler?`)

Svara tack så fort ni kan,i need help :cool:

asså,ja gjorde en fråga i de här forumet för ingen hade svarat,men du kanske har gjort den nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...