Hoppa till innehåll

Frågor Om Dragonball Z Budokai 3!


Rekommendera inlägg

1: hur går kläderna sönder?jag har atakerat med allt men de finns kvar som om de är nyköpta!!!

2: hur blir man till goku ssj,ssj 2 och ssj3 när man väljer dueling mode??? typ jag fyller alla staplarne men när jag trucker P+K+E så blir han bara kaioken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1: hur går kläderna sönder?jag har atakerat med allt men de finns kvar som om de är nyköpta!!!

2: hur blir man till goku ssj,ssj 2 och ssj3 när man väljer dueling mode??? typ jag fyller alla staplarne men när jag trucker P+K+E så blir han bara kaioken!

 

1 När man gör en special attack och jorden sprängs (TROR jag)

2. Välj CUSTOM (p.s jag har ssj 4 :kung: ).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)
1 När man gör en special attack och jorden sprängs (TROR jag)

 

nää jag testa det men de gick inte, men när jag spela ida mot min styster så valde hon goku o då hade han söndriga kläder!!!

 

o jag har alltid undrat om man kan bli ssj 4 genom att göra super spirit bomb medan man är ssj 3!! för när man e vanlig och gör den så transformerar han sig till ssj!! så kanske om man e ssj 3 när man gör den så blir han ill ssj 4, de ska jag testa!!!

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när du väljer tex goku, så trycker du till vänster eller höger... då får han nya kläder, å nej det går inte att bli ssj4 när man gör en spirite bomb

 

jag sa en super spirit bomb!!!

men vet du hur man blir till ssj, ssj 2 o ssj 3 när man har valt dueling med Goku!!!

I Dragon Universe så blir jag ssj, ssj 2 o ssj 3 utan problem men när jag slåss med Goku i Dueling Mode så blir han bara kaioken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Hehe ... jag har supersayajin 4 Gogeta . :P

 

ja det gjorde jag men då kunde han inte äns bli kaioken eller göra kamehameha!!!

 

behöver man memory card för att spara efter att ha klarat nåns DU för att använda deras krafter i dueling sen??

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...