ironstar Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Mr s*tan fattar ja inte heller hur man får,ja har klarat 93 procent av spelet Jag har Dragon Arena,(inte Cell Games) lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Mr s*tan fattar ja inte heller hur man får,ja har klarat 93 procent av spelet Jag har Dragon Arena,(inte Cell Games) lol saibamen: ni ska slås mot level level 32 videl i dragon arena tills nappa bryter sig in (din level måste vara 10-20) hercule: ge honom vatten i piccolos dragon universe (buu saga) och sen ska du flygga till entral city och snacka med Videl så får du honom. jag har gjort en tråd om cell games för dem som vill ha den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 du e så cool r_g fuskare,tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 men vart finns Hercule? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 men vart finns Hercule? Du hittar honom i öknen där vid Babas Palace!!! sen sticker du till central city nära gokus hus och Grandpa Gohans hous!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg