seddot Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 vet inte men vad är det för märkvärdigt med det? :huh: väldigt onödig tråd... :angry: :meddum: skriv inte här då :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 du är med veten om att det inte är så smart att kopiera en am with stupid skylt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 En gång när jag körde VC så fick jag en massa FBI agenter efter mej. Då gick jag ur ock sköt av huvudet på en av dom men han fortsatte och leva. Tänk er en huvudlös kostymknutte kuta efter dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det ni pratar om är ju inget fusk. testa ladda ner 100% savegame så kommer denna "bugg" Det betyder alltså att personen som har gjort den sparningen har fuskat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 ja, spara aldrig när du har fuskat!! det kan leda till stora besvär.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg