Hunted Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) när* och var' är dom två *villket uppdrag måste man klara 'Villken stad och gata (stadsdel) är det Redigerat 3 Juli 2005 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 bilskolan ligger ju i san fierro typ sydväst om bensinmacken (man gör uppdrag vid) kom mer inte ihåg efter exakt uppdrag men något av dom man gör där tror jag. flygskolan ligger i Las venturas i öknen norr om "Restricted area" efter uppdraget Verdant meadows(tror jag) man gör för Torino. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jag har för mig att man kan börja på bilskolan så fort man kan komma till San Fierro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Bilskolan ligger vid det röda $ oh så fort du har kommit dit så kan du köra..men gör inte samma misstag som mej å döda alla där inne .. haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 varför ska han inte döda alla därinne då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 för då dödar han Michelle en av flickvännerna som man kan ha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg