robinnydestedt Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 på cirith ungol har jag kommit till bron som spricker hela tiden hur ska jag göra storma eller akta för sprickor PS det är 2player! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 örst ska du skjuta iväg katapulten då försviner alla orchs sen kuttar ni över samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 TACK" men hur dödar man gollum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Du aktar dig tills han är nära kanten, då sparkar du han eller så slår du han med vildsint attack , sen när han står och vinglar på kanten spatkar du ner han och sen gör du nådastöten. Upprepa detta 5-6gånger så är han död. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 det går inte när han e nära kanten så g¨r det ju inte att putta ner honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jo det ska gå men jag har alldrig sagt att han inte var svår, för det är han, men om du får in rätt teknik så ska det iinte vara några problem. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jaha, när jag ändå gjorde en tråd kan jag väll fråga hur faramir är e han bra eller suger han, vad har han för special asså såna attacvker som bara han kan göra.och pippin är likadan som de andra hoberna va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Faramir är likadan som Aragorn Merry och pippin är som frodo och sam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag har klarat allt och har legolas i level 20 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 öh men när man e level 10 kan man väll inte få andra upgraderingar eller kommer en ny lista? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Nej sen finns det inte fler upgraderingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 okey ska man vinna någon gubbe på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg