Hoppa till innehåll

Skoluniformer


Gäst Fatosh

Rekommendera inlägg

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Fatosh

Skoluniform?? :P

 

Bestämda kläder för skolan...

 

Men jag då jag måste få gå runt med Mina lacoste och andra märkes kläder annars får jag dubbelt så mycket damp !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

nej skol uniformer skulle suga men det är ju synd om dom som blir mobbade (jag är det inte)= bara en grej till kul och snacka om skolan på sommar lovet.......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Haha klart att jag skulle sätta på mig en om morsan broderar in "Ned med de här j*vla kläderna!" Vilket hon inte skulle göra... Annars så NED men skoluniformen! I england har barnen skoluniform fy f*n tjejerna har också slips!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaha f*n va de blev konstig här.....först börja man snacka om "ner me skoluniform" sen snackar man om att de e "cool me skoluniform"......hahaah fattar inget här men ja hatar skoluniform..!!

 

förresten........de som brukar ha märkeskläder brukar kallas för snobbar..... ;)(inte alla kanske men de som tror de e nåt me sina märkes kläder.....haaha)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Ja man får större personlig het när man har märkeskläder...

 

Och sluta skylla på andra för att dem har märkes. Ni behöver inte skylla på folk för att ni inte får ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja man får större personlig het när man har märkeskläder...

 

Och sluta skylla på andra för att dem har märkes. Ni behöver inte skylla på folk för att ni inte får ha det.

 

ja skyller inte på nån.... ;)

ja har bara på mig kläder ja gillar, asså både märkes o vanliga kläder....tss bryr mig inte om va andra säger o om nån börjar tjafsa slår ja sönder han....

så ganska få mobbas för sina kläder i min skola.... ;) (förutom de som e "fattiga" som kommer typ me samma kläder efter en vecka osv.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...