Spaghettin Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Jag skulle inte klaga om tjejerna gick runt i japanska skoluniformer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 naej! fyfan, aldrig att jag skulle vilja ha det. jag måste gå omkring i mina goth kläder annars får jag damp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Skoluniform?? :P Bestämda kläder för skolan... Men jag då jag måste få gå runt med Mina lacoste och andra märkes kläder annars får jag dubbelt så mycket damp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Utan skoluniform får man mer personlighet. Visst det är bra. Men med skoluniform får man en viss jämställdhet så att ingen kan mobbas för deras klädsel iallafall. det är ju något possitivt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 jag skulle skita iskoluniform TOOOTALT!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 nej skol uniformer skulle suga men det är ju synd om dom som blir mobbade (jag är det inte)= bara en grej till kul och snacka om skolan på sommar lovet....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Haha klart att jag skulle sätta på mig en om morsan broderar in "Ned med de här j*vla kläderna!" Vilket hon inte skulle göra... Annars så NED men skoluniformen! I england har barnen skoluniform fy f*n tjejerna har också slips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 hahaha f*n va de blev konstig här.....först börja man snacka om "ner me skoluniform" sen snackar man om att de e "cool me skoluniform"......hahaah fattar inget här men ja hatar skoluniform..!! förresten........de som brukar ha märkeskläder brukar kallas för snobbar..... ;)(inte alla kanske men de som tror de e nåt me sina märkes kläder.....haaha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Ja man får större personlig het när man har märkeskläder... Och sluta skylla på andra för att dem har märkes. Ni behöver inte skylla på folk för att ni inte får ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 På ett sett är jag för skoluniformer ! Man slipper stå två år varje morgon o välja kläder ! Man behöver inte va rädd för attha fel kläder på sig. Tjejerna har kjol ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Ja man får större personlig het när man har märkeskläder... Och sluta skylla på andra för att dem har märkes. Ni behöver inte skylla på folk för att ni inte får ha det. ja skyller inte på nån.... ;) ja har bara på mig kläder ja gillar, asså både märkes o vanliga kläder....tss bryr mig inte om va andra säger o om nån börjar tjafsa slår ja sönder han.... så ganska få mobbas för sina kläder i min skola.... ;) (förutom de som e "fattiga" som kommer typ me samma kläder efter en vecka osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nijol Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Ja man får större personlig het när man har märkeskläder... Och sluta skylla på andra för att dem har märkes. Ni behöver inte skylla på folk för att ni inte får ha det. i min skola mobbas ingen, och inte i min forrra heller :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.