hacker Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Non som vet hur man får gängmedlemmar? , om jag fick reda på det av non av er skulle jag bli så här: :bah: :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 du lär dej det på ett uppdrag med sweet ... Meow B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 ju mer respect du har desto mer gängmedlemmar kan följa med dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) vet nån hur man ändrar vapen till gäng medlemana=) + så har ja bara 4 updrag kvar tills ja klarar spelet :) :kung: :rolleyes: Redigerat 4 Juli 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 ja har hör att man kan ändra vapen till gänget men ja vet inte hur ja skulle behöva det dom har juu bara 9mm o uzi o sweet har ak-47 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 asså du siktar på en gängmedlem och trycker typ pilen upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 aaa vet men hur ändrar man vapen till dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Tror inte det går... men e inte säker :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 dom andra gängen har ak-47 o shout gun därför undra jag =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg