Gäst racerboy Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 tja!! jag lägger ut mina ps bilder här och vill ha tips och betyg på dom.... ps. jag är noob på ps så dom är inte snygga :( Citera
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 ja du behöver mycket hjälp att läsa reglerna.. Du kan ju börja med att lära dig göra bakgrunden. Citera
Gäst racerboy Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 tack men vart får man tag i brushes?? Citera
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 asså jag skrev hur du gjorde men så startades datorn om.. och direkt efter jag starta den igen så starta den om igen.. Du söker på google efter brushpack typ orsons sen downloadar du dom sen går du in i photoshop och trycker penslen, och vars du kan välja olika penslar finns det en pil > ditåt tryck där så komemr en lista ner sen går du in i Förinställningstyp och trycker Läs in sen bläddrar du upp din sen ok sen klar sen gör du nytt lager och fyller med svart eller vit sen addar du lite brushes (du ser då) sen trycker du ctrl + b så väljer du färger.. Citera
Gäst racerboy Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 asså vad f*n jag har det på engelska och jag hittar inget :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.