PCH Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 vet ni hur man klonar pokemon på fire red och leaf green utan att använda action replay eller gameshark? :unsure: tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 På FR/LG tror jag inte det går, men det går på R/S fast jag vet inte hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Man kanske kan leta på google lr altavista om det finns nå sida med pokemon som beskriver hur man klonar... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Ja, kanske. Men det går kanske med GS också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 På FR/LG tror jag inte det går, men det går på R/S fast jag vet inte hur. går icke klona på gamboyadvancespel :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Nä, just det. Men de kanske funkar med AR eller GS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 På FR/LG tror jag inte det går, men det går på R/S fast jag vet inte hur. OK Då vet jag :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Jooo, det går visst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jooo, det går visst! jaaa säkert Dark AR <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Det går inte. Alla fusk om kloning till FR OCH LF RUBY/Sapphire har samma beskrivning som silver/gold crystal. Och datorn är förändrat i FR O.S.V Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gummi_gubbe Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jag vet hur man gör! man lägger in tillexempel en pidgey tillsammans med en ditto på day care.när man tar ut dom så får man med ett ägg,och i det ligger en likadan pokemon som den man la in med ditto. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg