Farenhait Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag var sa nara att kopa PSP Canada men da tankte jag att jag skulle fa vanta sa himla lange innan jag kan kopa nya spel.Vad tycker ni skulle jag ha kopt de? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Ja. Du kunde typ köpt 2-3 spel och när du klarat dem(Tröttnat) Så köp importerade spel från internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Såg ett i Bulgarien men köpte det inte. Eller tror det var ett iaf men vi gick förbi så jag han inte kolla Men det kunde ha vart en Piratkopia så chansa gör då inte jag. Men jag tycker du skulle ha köpt PsP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Men jag tänker inte köpa PSP förut så trodde jag PSP va Ps3 men så såg jag att det inte var det. Så jag tänker köpa Ps3 istället. Har inte så stor intresse av bärbara konsoller längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 om de kostar lika mycke senare så gjorde du rätt ;) . spelen ä ju grejjen . de finns ju knappt nåra spel än . . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Det finns en massa spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 vad kosta den i Kanada? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Du gjorde rätt i att inte köpa den. Du gör ännu mer rätt om du inte köper en överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Du gjorde rätt i att inte köpa den. Du gör ännu mer rätt om du inte köper en överhuvudtaget. varför tycker du det mellanmjölk ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 För att köpa en bärbar konsoll för 2500 kr är rena råner när man förmodligen får Xbox 360 för några hundralappar till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 du gjorde rätt i att inte köpa den för jag har hört att om konsollen e köpt i en annan världsdel än spelet så funkar det inte. om det e sant ska du vara glad att du inte köpte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 jag är inte jå säker på det med att den inte skulle funka med spelen här ifrån min ps2 har usa region och jag kan spela spel som jag köpt i sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg