LuddE Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Varför säga ''köp den inte alls'' vad vet du egentligen? Så jäkla meningslöst att skriva sånt om du itne har rört en psp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 jag är inte jå säker på det med att den inte skulle funka med spelen här ifrån min ps2 har usa region och jag kan spela spel som jag köpt i sverige Du har inte chippat den så den klarar alla sple då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Som Mellanmjölk sa, det var bra att du inte köpte den. Jag har spelat den i USA och tycker att det inte är något speciellt med den, den har ganska snygg grafik men det är inte precis så att man lägger märke till det när man spelar på en bärbar konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 köp revouloution 360 lr ps3 ist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag skulle i alla fall ha köpt den där PsP:en.. Vill verkligen ha en... Har dock inte råd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg